Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti ambulantních a terénních služeb a pečovatelé v oblasti domácí péče

Náplň práce:

výkon přímé péče v domácnostech nevyléčitelně nemocných - pomoc při sebeobslužných činnostech, při osobní hygieně, podávání jídla, údržba domácnosti, aktivizační činnosti apod.

Požadavky na uchazeče:
" SOU, SŠ sociálního nebo zdravotního zaměření nebo kurz pracovníka v sociálních službách
" zkušenosti a praxe v přímé obslužné péči výhodou
" řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič! (práce v terénu v rámci celého okresu Třebíč)
" morální bezúhonnost a zdravotní způsobilost
" ztotožnění se s firemní kulturou organizace
" schopnost zvládat vyšší míru stresu a psychické zátěže
" zodpovědnost, spolehlivost, flexibilita při samostatné i týmové práci
" dobré komunikační schopnosti, trpělivost, empatie
" základní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)

Nabízíme:
" práci na DPP nebo DPČ - práce o víkendech, zástup za dovolené, nemoci nebo školení
" termín nástupu dle dohody
" skvělý kolektiv
" teambuilding
" práce pod supervizí
" duchovní podpora v případě zájmu

Plat od:
160 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marie Novotná
735 159 676 (PO - PÁ 7:00 - 15:30)
marie#novotna|trebic#charita#cz






Podobné nabídky práce

Praktické sestry

PrahaNemocnice Na Františku
13 145 - 19 320 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Frýdek - Místek
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

České BudějoviceCSS Emausy s.r.o..
od 150 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.