Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Kontakt: OLEKSANDR BAZAROV, tel.: +420 776 759 969, osobně na adrese 5.května 1142, Nusle, 140 00 Praha 4 (pondělí a čtvrtek 10.00-12.00 na zvonku "Bazarová")

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.05.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
OLEKSANDR BAZAROV
+420 776 759 969


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VsetínÚklidová firma MOLEK s.r.o.
od 12 000 Kč

Pomocníci v kuchyni

TřebíčAGRO 2000 s.r.o.
120 - 130 Kč

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

LitoměřiceÚstav sociální péče pro tělesn
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaVS MOLD s.r.o.
od 18 900 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?