Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

Kontakt: e-mail: jobs@lasadelitas.cz

anglický nebo španělský jazyk na komunikativní úrovni výhodou

Plat od:
21 300 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Maria Sakmárová
608441063
jobs|lasadelitas#cz






Podobné nabídky práce

Pomocní kuchaři

Praha-východXIN SI HAI s.r.o.
od 19 700 Kč

Pomocní kuchaři

Praha-východXIN SI HAI s.r.o.
od 19 700 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Praha-východFresh catering s.r.o.
21 300 - 35 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

Praha-východASIAN WOK KLADNO s.r.o.
od 21 300 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

Praha-východE C H O , spol. s r.o.
od 27 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Švadleny, šičky, vyšívači a pracovníci v příbuzných oborech

od 23 400 KčPraha-východ Alba cr spol. s r.o.

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

od 26 000 KčBrno Sam baby s.r.o.

Seřizovači a obsluha konvenčních fréz

od 36 000 KčJablonec nad Nisou Silroc cz,a.s.

Farmaceuti

od 45 000 KčNáchod Apatykárna s.r.o.

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.