SPECIALISTA ŠTÍHLÉ VÝROBY

Máte zkušenosti v oblasti LEAN managementu a chcete se ve štíhlé výrobě nadále realizovat?

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete Váš životopis.

Co Vás na pozici čeká?

- implementace LEAN nástrojů a standardů v praxi
- optimalizace výrobních procesů
- příprava, plánování a prosazování změn
- zodpovědnost za vedení workshopů a projektů ve výrobním závodě
- sběr a analýza dat
- sledování zaváděných opatření
- vedení porad a reportingZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Pardubický kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ technického směru
- zkušenosti s vedením projektů
- znalost procesů štíhlé výroby
- komunikativní úroveň AJ
- ŘP sk. B

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- pracovní doba 7,5 hodiny
- závodní stravování dotované zaměstnavatelem
- příspěvek na PP
- další vzdělávání
- bonusový program

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Procesní inženýr
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Hradec Kralove (GR)
(+420) 495 213 748
r#konecny#407083203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?