Expert Asset Project Management

Vaše náplň práce
  • Support Asset Manager in strategy and CAPEX/OPEX Budget and entire CAPEX/OPEX planning process
  • Prepare long-term as well short-term Maintenance plans, continuous budget control
  • Monitor maintenance proceedings via digital maintenance helpdesk system or in the field if necessary
  • Plan, implement and monitor asset projects and rollouts – coordination, design alignment, scope of work definition, collaboration in bidding process, management of realisation, billing finalisation
  • Monitor energy consumption of individual filling stations and implement saving measures
  • Close/sell FS and plots
  • Support Department Manager Asset Management in all technical asset matters
  • Monitor relevant KPIs
  • Additional administrative and supporting tasks related to the role

Váš profil
  • University degree Technical or Economic / high school - technical
  • Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
  • Ability to read and understand technical documentation
  • User knowledge of CAD systems will be a plus
  • Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
  • Experience with energy monitoring (advantage)
  • Czech - fluent C2
  • English - B2
  • MS Office, SAP (advantage)
  • Czech legislation knowledge is a plus
  • Analytical and problem-solving skills
  • Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment

Naše nabídka
  • 5 weeks of vacation
  • 20% yearly performance bonus
  • Contribution for dining
  • Contribution to pension insurance
  • Medical care program
  • English courses
  • Referral bonus
  • 8 days of home office per month
  • Flexible start/ end of working hours
  • Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • University degree Technical or Economic / high school - technical
  • Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
  • Ability to read and understand technical documentation
  • User knowledge of CAD systems will be a plus
  • Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
  • Experience with energy monitoring (advantage)
  • Czech - fluent C2
  • English - B2
  • MS Office, SAP (advantage)
  • Czech legislation knowledge is a plus
  • Analytical and problem-solving skills
  • Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment

Bonusy:

  • 5 weeks of vacation
  • 20% yearly performance bonus
  • Contribution for dining
  • Contribution to pension insurance
  • Medical care program
  • English courses
  • Referral bonus
  • 8 days of home office per month
  • Flexible start/ end of working hours
  • Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa, Administrativa: Office Manager
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslava Lugué
m#lugue|trenkwalder#com





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.