Asistentka ředitele

Vojenské lesy a statky ČR s. p. hledají kolegu/kolegyni na pozici Asistentka ředitele na ředitelství v Praze.

Pracoviště:
okres Hlavní město Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Požadujeme:
• středoškolské vzdělání,
• znalost práce na PC (především MS Office).

Očekávané schopnosti a dovednosti:
• schopnost týmové spolupráce, samostatnost, preciznost, zodpovědnost,
• aktivní přístup ke svěřeným úkolům a ochotu učit se novým věcem,
• flexibilitu.

Cizí jazyk:

Anglicky, Česky

Náplň práce:

Obsah práce:
• vyřizování agendy ředitele s. p., ekonomického ředitele, výrobního ředitele, a správního ředitele VLS,
• sjednávání pracovních schůzek, příprava podkladů a materiálů pro jednání, správa kanceláře ředitele s. p., koordinace cestovních plánů včetně zajištění ubytování a dalších úloh,
• správa a organizace fyzických i elektronických dokumentů, evidence příchozí a odchozí pošty včetně datových schránek,
• zajištění chodu zasedacích místností včetně rezervací, zajištění průběhu jednání a objednávání občerstvení,
• zajištění kancelářských potřeb pro celý podnik.

Nabízíme / benefity:

  • Dovolená navíc
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Penzijní pojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Životní pojištění

Nástup:
dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anita Váchová
+420954009258
anita#vachova|vls#cz






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?