Pedagogičtí psychologové

z:15.4.2024

Ukončené magisterské studium psychologie. Praxe v oboru vítána, ale není podmínkou.

Náplní práce bude především provádění komplexní psychologické diagnostiky a psychologického poradenství při řešení problémů ve vývoji a vzdělávání dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením ve škole a v rodině.

Řidičský průkaz skupina B, výhodou

Možnost podnikového stravování, 40 dnů dovolené, 12 dnů volna k samostudiu, zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora

další informace po předchozí telefonické dohodě, volejte v pracovní dny od 7:30 do 16:00 hodin

Plat od:
34 000 - 43 980 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Psycholog
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. David Ježek
556 702 536, 733 595 691
david#jezek|specskolanj#cz






Podobné nabídky práce

Kliničtí psychologové

TáborFOKUS Tábor, z. s.
50 000 - 70 000 Kč

Psychologové

PardubiceVězeňská služba České republik
33 650 - 46 520 Kč

Pedagogičtí psychologové

OstravaZákladní škola a mateřská škol
17 000 - 45 000 Kč

Psychologové

KolínZákladní škola, Mateřská škola
33 140 - 43 200 Kč

Psychologové

JičínCentrum sociální pomoci a služ
34 000 - 38 000 Kč

Kliničtí psychologové

TáborFOKUS Tábor, z. s.
50 000 - 70 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.