Vedoucí v oblasti administrativních agend

MĚSTSKÝ ÚŘAD STARÝ PLZENEC Tajemník SMETANOVA 932, 332 02 STARÝ PLZENEC Č. j.: 723/2024/MěÚSP Datum: 05.04.2024 Oznámení o vyhlášení výběrového řízení vyhlašuji v ý b ě r o v é ř í z e n í na obsazení funkce vedoucí hospodářského a investičního odboru. Druh práce: vedení hospodářského a investičního odboru, odpovědnost za agendy odboru - zejména správa a údržba majetku města, realizace zakázek, objednávky a smlouvy, příprava a realizace investičních a neinvestičních stavebních akcí města, autoprovoz, agenda BOZP a PO, úklid a údržba města. Místo výkonu práce: území města Starého Plzence Platová třída odpovídající druhu práce: 11. Požadavky na uchazeče: - vysokoškolské vzdělání (bakalářské, magisterské) - znalost dané problematiky, praxe v oboru - schopnost samostatné práce, aktivní přístup k řešení problémů - zkušenosti s vedením kolektivu a praxe ve vedoucí funkci výhodou - přesnost, pečlivost, spolehlivost a kreativita - znalost práce na PC - MS Office, Internet - řidičský průkaz skupiny "B" Nezbytné náležitosti písemné přihlášky uchazeče: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu, - telefonický kontakt, datum a vlastnoruční podpis K přihlášce budou připojeny doklady: - strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se dané agendy, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce, - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče - koncepce řízení odboru (v rozsahu jedné stránky A4) Případné podrobnější informace poskytne tajemník městského úřadu Ing. Radek Hroch, telefon: 377 183 644, e-mail: hroch@staryplzenec.cz Předpokládaný termín nástupu do funkce: červen 2024 nebo dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou Písemnou přihlášku s požadovanými doklady lze - zaslat poštou na adresu: Městský úřad Starý Plzenec, Smetanova 932, 332 02 Starý Plzenec, - doručit osobně do podatelen Městského úřadu Starý Plzenec v budovách úřadu na Masarykově náměstí čp.121 nebo ve Smetanově ulici čp. 932 nejpozději do 7. května 2024 do 10,00 hod. Nevyžádané doklady s osobními údaji budou po ukončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeč nevyzvedne osobně, nebo požádá o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo předběžného výběru uchazečů na základě zaslaných podkladů k výběrovému řízení, právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů nebo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit. Uchazeči splňující požadavky budou pozváni k osobnímu pohovoru. Zaměstnanecké výhody: plat dle započitatelné praxe + příplatek za vedení + osobní ohodnocení + zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovol

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoEXCALIBUR Holding a.s.
od 28 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

BřeclavVINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o
od 25 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoAZ Ingredients Group, s.r.o.
od 40 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

SvitavyMěsto Svitavy
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?