Rozpočtáři specialisté

Popis práce:
" Vypracování nabídek, podkladů, dokumentace do soutěží a výběrových řízení, včetně návrhů alternativních technických řešení
" Poptávky subdodavatelů, posuzování nabídek
" Komunikace se subdodavateli i zadavatelem
" Tvorba a kontrola výměr
" Tvorba harmonogramů
" Technická kontrola projektové dokumentace

Požadujeme:
" Praxi v oboru (velkou výhodou), ale zaučíme si i absolventa
" SŠ nebo VŠ stavebního směru (pozemní stavitelství)
" Znalost rozpočtování v URS a RTS výhodou

Nabízíme:
" Stabilitu úspěšné české společnosti
" Odpovědnou a zajímavou práci
" Možnost seberealizace
" Zajímavé finanční ohodnocení


V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis a potvrzení o dosaženém vzdělání na email planc@ggcz.eu

Upřesňující informace e-mailem nebo telefonicky v čase 8:00-15:00 hod.

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Petr Lanc
720 057 104
planc|ggcz#eu






Podobné nabídky práce

Rozpočtáři specialisté

LitoměřiceKabourek - VZT, s.r.o.
od 35 000 Kč

Specialisté v oblasti účetnictví

PrahaCarrier Refrigeration Operatio
80 000 - 100 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

PardubiceStatutární město Pardubice
25 280 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.