Řídící pracovníci v oblasti ambulantních a terénních sociálních služeb (kromě péče o seniory)

Od Květen 2024, Na 1 rok s možností prodloužení;
Sociální pracovník/ce - vedoucí Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Nadosah
Co dělá tým Nadosahu?
Již 16 let pomáháme dětem a mladým lidem hledat si svoji životní cestu. Náš nízkoprah sídlí nedaleko náměstí v Bystřici nad Pernštejnem. Poskytujeme služby dětem a mladým lidem ve věku od 10 do 26 let. Vytváříme bezpečné prostředí, kde je možné se svěřit, nabízíme pomoc při řešení problémů ve vztazích, ve škole, doma ...
Co dělá vedoucí Nadosahu?
- vede tříčlenný tým
- zodpovídá za kvalitu služby včetně tvorby metodik
- reaguje na aktuální potřeby uživatelů a podle nich službu dál rozvíjí
- pracuje s uživateli služby v klubu i v terénu
- zodpovídá za vedení potřebných dokumentů
- spolupracuje s dalšími organizacemi a subjekty (školy, OSPOD, SVP, Policie...)
- účastní se různých pracovních skupin v rámci organizace, města i Kraje Vysočina
- ve spolupráci s naším PR pracovníkem se stará o dobrou prezentaci služby
- spolupracuje při tvorbě rozpočtu a pak zajišťuje jeho správné čerpání
- zodpovídá za prostory služby (má k dispozici údržbáře a uklízečku) a další provozní záležitosti
Kde?
V Bystřici nad Pernštejnem, hned vedle náměstí za Městským muzeem (č. 299)
Od kdy?
Nejlépe od května 2024, popř. dle domluvy
Co nabízíme?
- pracovní smlouvu na plný úvazek
- akční, smysluplnou a kreativní práci - jistotu, že se v práci nebudete nudit
- prostor pro přinášení vlastních nápadů
- dobré zaučení a průběžné odborné vedení
- pravidelné sdílení s kolegy z našich dalších dvou nízkoprahů
- kvalitní průběžné vzdělávání (kursy, konference, stáže), pravidelnou supervizi
- pomoc a podporu při zajišťování ekonomických a dalších záležitostí souvisejících s provozem služby
- zaměstnanecké benefity (stravenkovou kartu, týden dovolené navíc, další jednorázové finanční i nefinanční benefity)
- zázemí stabilní 30tileté organizace, pro kterou jsou její zaměstnanci důležití
Hledáme kolegu, který
- má vzdělání potřebné pro pozici sociálního pracovníka (min. VOŠ),
- je plný energie a nadšení pro práci s dětmi a mladými dospívajícími lidmi,
- má rád výzvy a bude hledat nové cesty pro další rozvoj služby,
- bude schopen vést malý tým,
- bude umět komunikovat s uživateli, kolegy, úředníky i spolupracujícími organizacemi,
- pracuje rád samostatně i v týmu,
- nemusí všechno umět, ale musí chtít se to naučit,
- může pracovat v odpoledních hodinách,
- je trestně bezúhonný.
A co dál?
Pokud vás nabídka alespoň trochu zaujala, prosíme o zaslání:
- profesního životopisu,
- motivačního dopisu, proč chcete u nás pracovat,
- a vlastní koncepce řízení služby v rozsahu max. dvou stran A4.
To vše zašlete Martině Horníčkové na email martina.hornickova@zdar.charita.cz. V případě dalších dotazů je vám k dispozici na telefonu 733 497 015.
První kontakt e-mailem nebo osobně;

Plat od:
30 000 - 38 500 Kč
Pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Horníčková
736 741 983
martina#hornickova|zdar#charita#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti ubytovacích služeb

Karlovy VaryCarlsbad Hotels Group s.r.o.
40 000 - 60 000 Kč

Řídící pracovníci v jiných službách

České BudějoviceDomov sv. Anežky, o.p.s.
35 000 - 36 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?