Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

Požadujeme výpis z trestního rejstříku.
K přihlášce k účasti na výběrovém řízení připojte: motivační dopis, strukturovaný životopis,
neověřenou kopii nejvyššího dosaženého vzdělání, souhlas se zpracováním osobních údajů
Zaměstnance doplatíme do výše minimální zaručené mzdy 21.800,- Kč, plat bude stanoven od 1. až 12. stupně podle započitatelné praxe.
Vhodné pro absolventy.
První kontakt e-mailem.

Plat od:
18 900 - 27 260 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Ludmila Dytrychová
ldytrychova|ksoud#pce#justice#cz






Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

PrahaMěstská část Praha 19
23 390 - 34 370 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

PrahaMěstská část Praha 19
21 710 - 31 820 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
27 250 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéÚřad pro zastupování státu ve
22 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.