Odborní účetní mzdoví

NÁPLŇ PRÁCE: komplexní zpracování mzdové agendy, roční vyúčtování daně, přihlášky/odhlášky pojištění, jednání s příslušnými úřady, zajišťování OOPP, správa benefitů, zpracování statistiky atd.
POŽADAVKY: SŠ vzdělání praxe v oboru min.3 roky, znalost aktuálních mzdových předpisů, orientace v pracovněprávních předpisech, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené, dotované stravování, cafetérie, možnost profesního rozvoje, pružná pracovní doba
Po zapracování na pozici možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.

KONTAKT: emailem, telefonicky PO-NE - neomezeně










Plat od:
32 000 - 37 000 Kč
Pracoviště:
Moravská Třebová
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2024
Obor a Profese:
Mzdová účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Kocianová
702 186 405
jitka#kocianova|atek#cz






Podobné nabídky práce

Odborní účetní mzdoví

VsetínBOHEMIA OKNO a.s.
od 26 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

Karlovy VaryÚřad práce České republiky
od 21 710 Kč

Odborní účetní mzdoví

Nový JičínFULLCOM s.r.o.
25 000 - 55 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

TrutnovOblastní nemocnice Trutnov a.s
od 38 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.