Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Požadavek ODBORNÉHO ZAMĚŘENÍ VZDĚLÁNÍ. Formulář žádosti a bližší informace na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. Žádosti musí být doručeny do 29.04.2024. Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst.1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen "zákon"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: rada/odborný rada - sociální pracovník v Oddělení Kontaktního pracoviště Hanušovice Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Olomouci, se služebním působištěm v Hanušovicích, ID 11104594, v oborech služby "Nepojistné sociální dávkové systémy a Sociální služby, sociální práce a sociálně-právní ochrana dětí, rodinná politika". Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to po dobu dočasně nepřítomného zaměstnance ( MD). Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. červen 2024. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 29. dubna 2024, tj. v této lhůtě " doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc " podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, " podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ol@uradprace.cz, nebo " podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID a2azprx. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/45199-78099807". V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který: 1. je státním občanem České republiky, 2. dosáhl věku 18 let, 3. je plně svéprávný, 4. je bezúhonný, 5. dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo: tj. minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, 6. má potřebnou zdravotní způsobilost. K žádosti dále žadatel povinně přiloží strukturovaný profesní životopis. Bližší informace jsou k dispozici na stránkách: Kariéra na ÚP ČR (uradprace.cz)

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

ŠumperkMAS Horní Pomoraví o.p.s.
28 000 - 35 000 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Asistenti učitelů

PrahaMateřská škola Beranov, příspě
15 000 - 17 000 Kč

Asistenti pedagogů

České BudějoviceZákladní škola a Mateřská škol
18 780 - 23 850 Kč

Ostatní specialisté v sociální oblasti

VyškovDiecézní charita Brno
40 000 - 41 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.