Pracovníci přípravy jídel v zařízeních rychlého občerstvení a ve výdejnách jídla

PRVNÍ KONTAKT: telefonicky, emailem
praxe v oboru výhodou, není však podmínkou
komunikativnost, spolehlivost, samostatnost
první pracovní smlouva na dobu určitou, v případě spokojenosti automatické prodloužení
pracovní doba PO - PÁ, odpolední směna 16 - 19 hod
pracovní pozice je vhodná také pro osoby se zdravotním omezením OZZ a OZP

Plat od:
10 600 Kč
Pracoviště:
Klatovy
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
04.04.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Kokrdová
777 358 707
dzklatovy|verejnestravovanicz#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.