Všeobecní administrativní pracovníci

Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních optik. Vaším úkolem bude komplexní zajištění projektů vybavení optik od nabídky až po realizaci u zákazníka. To zahrnuje komunikace s výrobci a zákazníky, zpracování technických podkladů k?zakázkám, ale také správu webových stránek a sociálních médií, dále zpracování grafických a propagačních materiálů společnosti. Místo výkonu práce: Luhačovice. Co požadujeme: minimálně SŠ vzdělání s?maturitou, velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) a grafického program CorelDRAW nebo CAD, Affinity, dobré komunikační dovednosti, profesionální a příjemné vystupování, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, technické myšlení, znalost AJ - A2 nebo NJ-A2, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič. Co nabízíme: zázemí zavedené a stabilní společnosti, rozmanitou, kreativní, ale i zodpovědnou práci, zaměstnanecké benefity, příjemné pracovní prostředí, práci na plný úvazek s?pružnou pracovní dobou, možnost ovlivnění výše příjmu – odměny za realizované zakázky formou provizního systému, základní nástupní plat 25 000 Kč – 40 000 Kč (provize z?realizovaných projektů), osobní ohodnocení, příspěvek na stravu a další benefity. Termín nástupu: Ihned nebo dohodou V?případě zájmu zašlete CV na email?prace@obruby.cz Kontakt: Blanka Vrágová, 775?475 557

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínAgama PRO s.r.o.
od 28 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínJOGA LUHAČOVICE, s.r.o.
od 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínViP - VINO PARTNER s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínVraník s.r.o.
od 35 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyPoličská nemocnice, s.r.o.
30 000 - 32 000 Kč

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

Mladá BoleslavMinisterstvo vnitra
od 26 550 Kč

Specialisté podpory podnikání, správci projektů

PrahaGreenland Commodities s.r.o
65 000 - 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KarvináLUMO PLUS s.r.o.
od 21 500 Kč

Úředníci jinde neuvedení

RumburkMěsto Rumburk
20 130 - 29 520 Kč

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

Plzeň-severMinisterstvo vnitra
od 30 780 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.