Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce: Samostatně zajišťuje:
- vedení evidence HIM, DHIM a OE, zařazování a označování nových přírůstků
- vyřazování majetku včetně protokolů,
- vedení místních inventárních seznamů, vybavení všech místností inventářem, s roční kontrolou, případně změnami,
- předepsané inventarizace,
- zpracování evidence na PC,
- vedení evidence pracovní doby,
- zápůjčky hudebních nástrojů a jiného inventáře,
- údržbu a opravy majetku konzervatoře zvláště v oblasti učebních pomůcek - hudebních nástrojů
tím, že objedná odborné práce,
- vybírání poplatků za používání hudebních nástrojů a odvod těchto prostředků na účet,
- evidenci odučených hodin učitelů pracujících na dohodu o pracovní činnosti a evidenci
odučených přesčasových hodin, která je podkladem pro zpracování mezd,
- psaní programů na veřejná vystoupení studentů konzervatoře, zajištění jejich namnožení
a distribuci, zveřejňování akcí konzervatoře v kulturním přehledu města,
- vedení pokladní agendy, zúčtování pokladních a cestovních dokladů, zajištění pokladní
hotovosti, včetně výběru doplatků za absolventské koncerty od studentů,
- měsíční vyúčtování pokladní knihy,
- kopírování potřebných materiálů pro učitele kolektivní výuky,
- nákup a distribuce kancelářských potřeb.
Zaměstnanecké výhody:Příspěvek na pojištění, vstupenky do divadla, filharmonie

Plat od:
25 040 - 31 800 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Markéta Matysová
386 110 438
matysovam|volny#cz







Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.