Všeobecní administrativní pracovníci

Popis činnosti:
" budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
" čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
" budete pracovat s interními systémy a tvořit výkazy
Možnost úvazku: 10-40 hodin/týden
Pracovní doba: od pondělí do pátku dle individuální domluvy
Co Vám nabízíme?
" perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
" adekvátní mzdové ohodnocení
" 5.bonusový týden dovolené
" práci na hlavní pracovní poměr, možnost zkráceného úvazku 10-20 hodin/týdně nebo i plného úvazku 40hodin/týdně
" perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
" občerstvení na pracovišti
" podporu vedení společnosti
Práce pro OZP.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky ( Po - Pá 8:00-15:00 hod.) nebo emailem!

Plat od:
20 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bohdana Šimůnková
736646532
bohdana#simunkova|optimia#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínGenerali Česká Distribuce a.s.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínSMERO, spol. s r.o.
22 000 - 27 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaANGEL HELPERS s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
21 800 - 27 260 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?