Odborní pracovníci v sociální oblasti

Náplň práce je administrativní činnost v sociálně právní ochraně dětí, vedení spisové dokumentace Požadujeme: - nejlépe zkušenost a praxi v oblasti SPOD - ŘP skupiny B - aktivní řidič - komunikace, spolehlivost, klidný přístup, samostatnost, odpovědnost Nabízíme: - benefity zvýhodněných obědů - příjemné prostředí - penzijní připojištění - stabilní práce Možnost po čase práce na dobu neurčitou Po zkušební době osobní ohodnocení Tel. kontakt: po - pá 8:30 - 15:00 hod. V případě zájmu zašlete životopis.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu




Podobné nabídky práce

Asistenti pedagogů

ChomutovZákladní škola sgt. J. C. Klut
od 18 780 Kč

Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
23 390 - 34 370 Kč

Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

Frenštát p. RadhoštěmMěsto Frenštát pod Radhoštěm
27 000 - 38 000 Kč

Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.