Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

z:18.3.2024 Místo vhodné i pro zaměstnaneckou kartu a cizince.

osobní kontakt: Dukelská 15, Šenov u NJ, Po 25. 3. 2024 - 9:00-10.00 hod.

Jsme firma působící v automobilovém průmyslu. Hledáme nového člena týmu na pozici general affair manažera. Výhodou je znalost procesů ve výrobní společnosti, zaměřující se na výrobu pro automotive, zvláště komponentů pro autobaterie. Podmínkou je znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé (intermediate) úrovni a plynulá znalost korejštiny slovem i písmem. Dále požadujeme znalost práce na počítači (především dobrou znalost MS Office, zvláště programu Excel), flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, proaktivní přístup. Své životopisy v českém, anglickém a korejském jazyce zasílejte v případě zájmu na níže uvedené kontakty.

Kontakt: Martina Stabravová, e-mail: info@bokcns.com

Plat od:
42 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Náborář
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Martina Stabravová
735 127 731
info|bokcns#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 65 012 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?