Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Kontakt telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 14:00 hodin nebo e-mailem na adresu kariera@pns.cz.
Místo vhodné pro OZP - zkrácený úvazek 18,75 hod. týdně.

Požadujeme:
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič/ka (zkušenosti s řízením)
- dobrá znalost českého jazyka
- vlastní automobil výhodou - ne podmínkou (možnost firemního automobilu).
PP na dobu určitou s možností prodloužení.

Plat od:
10 000 - 12 000 Kč
Pracoviště:
Rychnov n. Kněžnou
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník poštovního provozu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Hrabánková
725 961 603
kariera|pns#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
26 000 - 30 000 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
21 000 - 24 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PrahaPrvní novinová společnost a.s.
4 000 - 5 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Český KrumlovČeská pošta, s.p.
30 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?