PROJEKTOVÝ INŽENÝR | TOOLING

Náplň práce:
- řízení a koordinace projektů
- koordinace designu vstřikovacích nástrojů s externími i interními designéry
- řízení a koordinace výroby vstřikovacích nástrojů u externích dodavatelů
- zpracování cenových nabídek
- komunikace se zákazníky
- tvorba projektové dokumentaceZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Chomutov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- strojírenské vzdělání nebo odpovídající praxi
- komunikativní znalost anglického jazyka
- zkušenosti s projektovým řízením
- znalost procesu vstřikování plastů výhodou
- znalost APQP, PPAP, FMEA
- ochota cestovat (občasné zahraniční pracovní cesty)

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- přátelské rodinné prostředí
- stravenky (THP - 60 Kč, lidé pracující na směny 80 Kč)
- pololetní a vánoční bonus dle hospodaření firmy
- po 3 letech u společnosti dovolená navíc

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Strojírenství: Project Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Vochomurka#406432203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?