Sociální pracovníci v oblasti péče o zdravotně postižené

Pracovní poměr na dobu určitou s možností dalšího prodloužení. Uchazeč/ka musí prokázat odbornou
kvalifikaci – minimálně střední vzdělání s výučním listem a dále odbornou způsobilost dle Zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. (sociální práce, sociální pedagogika, akreditovaný kurs PSS) a bezúhonnost dle Zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. Platové zařazení: 6. plat. třída dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění, platový stupeň dle délky započitatelné praxe podle ZP + příplatky dle
ZP + osobní ohodnocení + čerpání benefitů z Fondu kulturních a sociálních potřeb zaměstnavatele.
Zkušební doba 3 měsíce. Možnost zakoupení zvýhodněné roční časové jízdenky na integrovanou dopravu Ústeckého kraje, příspěvek na stravování zajišťované zaměstnavatelem (vlastní kuchyně), čerpání zaměstnaneckých benefitů z Fondu kulturních a sociálních potřeb zaměstnavatele, zvláštní prémie, zvýhodněné zaměstnanecké jízdné na integrovanou dopravu Ústeckého kraje (MHD, autobusy, vlaky, loď), základní výměra pro výpočet nároku na dovolenou je 5 týdnů + 1 týden dodatkové dovolené.
Strukturované životopisy zasílat na e-mail: personalni@dozp-ul.cz

Plat od:
21 580 - 30 730 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Fryčová
475 666 610
personalni|dozp-ul#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v sociální oblasti

BrnoCentrum sociálních služeb, pří
25 530 - 32 000 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

NymburkPOINT Milovice z.ú.
35 000 - 38 000 Kč

Specialisté v sociální oblasti

Žďár nad SázavouKolpingovo dílo České republik
od 29 200 Kč

Asistenti učitelů

KroměřížZákladní škola ,Kvasice, okr.
12 500 - 16 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?