Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

ZASÍLEJTE ŽIVOTOPIS NA : Mgr. Marina Saprykina, e-mail: ms@pragal.eu

Požadované dovednosti:

Velmi dobrá znalost českého a ruského jazyka slovem i písmem.
Velmi dobrá znalost práce s počítačem (textový editor, excel).
Orientace v problematice správy nemovitostí v ČR.
Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti.
Přijemné vystupování.

Plat od:
26 800 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.03.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Marina Saprykina
klient|pragal#eu, ms|pragal#eu






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

HavířovMateřská škola Havířov-Šumbark
17 800 - 23 600 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?