HR Specialista (s kratší praxí)

Rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni jako HR Specialistu.

Tvojí hlavní činností bude recruitment a zároveň budeš součástí různých HR projektů a budeš se podílet na marketingových aktivitách ve firmě. :-)

Je to něco, co by tě oslovilo? Ozvi se..

Pracovní náplň:
- administrativní podpora HR oddělení
- nábor uchazečů o zaměstnání
- selekce vhodných uchazečů
- inzerce na pracvoních portálech
- marketingové aktivityZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Min. SŠ vzdělání
- Praxe v oblasti personalistiky nejméně 1 rok
- Německý jazyk na středně pokročilé úrovni B1 - slovem i písmem
- MS Office pro denní využití
- organizační a komunikační dovednosti
- ochota učit se nové věci

Cizí jazyk:

Německy

Bonusy:

- 25 dní dovolené
- 50 % roční bonus ze mzdy
- HPP na dobu neurčitou
- flexibilní pracovní doba
- dotované stravování
- příspěvek na dopravu
- každoroční růst mezd
- jazykové a odborné vzdělávání

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
L#Konopikova#406305203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Personální referenti

PlzeňZákladní škola, Plzeň, Podmost
23 390 - 34 370 Kč

Personální referenti

TepliceStřední škola stavební a stroj
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?