Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Vyhrazeno pro OZP
Pro naší firmu hledáme managery/managerky náboru na zkrácený úvazek na 5 hod./den. nebo na plný úvazek.
Náplní práce je výběr a nábor nových zaměstnanců a obsazování volných pozic ve firmě v rámci ČR.
Spolupracuje s vedením a manažery firmy.
Připravuje pracovní smlouvy a dohody, řeší jejich evidenci.
Dále nové zaměstnance zaučuje na pracovní pozici a řeší jejich individuální dotazy.
Vyřizování e-mailů, telekomunikace.
Služební cesty po celé ČR.
Požadujeme:
Min. Věk 18 let.
Řidičský průkaz sk. B.
Bezúhonnost.
Znalost PC.
Pro tuto práci je zásadní:
Flexibilita, komunikace, samostatnost, spolehlivost, musí být mobilní (služební cesty).
Prvotní kontakt telefonicky ( PO, ST, ČT, PÁ od 8:00-15:00, ÚT od 8:00-13:00 hod.) nebo e-mailem.
Nabízíme:
Služební automobil, PC, mobil, flexibilní dobu.
Prosíme zájemce, aby nechodili na místo pracoviště (kontaktní osoba se tam nenachází).
Prvotní kontakt je telefonicky (PO, ST, ČT, PÁ 8:00-15:00, ÚT 8:00-13:00) nebo e-mailem

Plat od:
13 629 - 21 806 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Vrátný
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Slavíčková, Vaněrová
605 599 731
personalmmsec|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

PřerovIvo Macháček
21 000 - 23 000 Kč

Vrátní

NáchodIrina Haidari
15 840 - 17 000 Kč

Vrátní

BrnoBLESK Servis s.r.o.
od 20 000 Kč

Vrátní

Praha-západSolid Security Czech s.r.o.
20 000 - 28 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?