SPECIALISTA LABORATOŘE | KVALITA V AUTOMOTIVE

Máte zkušenosti v kvalitě a elektrotechnika je vám blízká? Hledáte novou pracovní příležitost? Pak nám pošlete svůj životopis.

Náplň práce:
- zodpovědnost za interní zkoušky produktů
- analýza reklamací
- vyhodnocování výsledků zkoušek
- tvorba zkušebních protokolů
- tvorba a vyhodnocování funkčních testů
- rozměrové a materiálové analýzyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Teplice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání - ideálně elektro nebo strojní
- praxi v oblasti kvality
- zkušenosti s 3D měřením a rentgenem
- orientace v technické dokumentaci
- znalost pájení nebo SMT procesů
- znalost elektrických obvodů
Výhodou:
- znalost fungování systému jakosti IATF 16949

Bonusy:

* pružná pracovní doba (37,5 h/ týden)
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na dopravu
* stravenky v hodnotě
* příspěvek na penzijní připojištění
* čtvrtletní bonusy
* výuka AJ v pracovní době

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalitář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Vochomurka#406237203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?