Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracovní doba 2 hod. odpoledne (pondělí od 18:30hod., úterý od 13:30hod., středa os 20:00hod. a čtvrtek od 19:00hod., pátek od 15:30hod.). Náplň práce: úklid kanceláří, chodeb a soc. zařízení pomocí mopu Zájemci se mohou hlásit: - telefonicky (v pracovní dny 07,30 - 16,00hod.) na čísle 735 171 157 - PhDr. Martin Dudák Poznámka: nechodit osobně na adresu místa výkonu práce, kontaktní osoba se nachází v sídle společnosti v Olomouci.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

PřerovLEVIOR s.r.o.
23 500 - 24 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovEagle Eyes a.s.
19 300 - 22 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovSportoviště Přerov s.r.o.
24 500 - 27 500 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

PřerovRENETRA GROUP, s.r.o.
7 200 - 9 600 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovHB group Facility s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovDSP Přerov, spol. s r.o.
10 000 - 12 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaDomiT s.r.o.
1 500 - 2 000 Kč

Uklízeči prodejních prostor

HavířovIva Němcová
od 113 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Hradec KrálovéSWBC - úklid, a.s.
od 7 250 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

OtrokoviceASTREMA PLUS, spol. s r. o.
od 11 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

StrakoniceŠumava, a.s.
12 000 - 16 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?