Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup dle dohody. Hlavní pracovní náplní je komunikace s anglicky mluvícími klienty, vyřizování objednávek a domlouvání dopravy. Náplň práce spočívá ve vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek po celém světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). Dále vítání a ohlašování návštěv a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky, zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování. Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu. Zaměstnanecké výhody: Práce na jednosměnný provoz, finanční zvýhodnění nekuřáků, prémie za aktivitu. Místo vhodné pro absolventy a OZP. První kontakt emailem nebo telefonicky v době 07:30 - 16.00.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

PardubiceClever Energies s.r.o.
22 000 - 27 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (iso)

PardubiceFlex International s.r.o.
29 900 - 31 600 Kč

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

PardubiceKrajský soud v Hradci Králové
18 900 - 25 290 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PardubiceJP-KONTAKT, s.r.o.
od 13 350 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.