Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Náplní Vaší práce by bylo zejména: -vedení, organizace (vč. pravidelného i operativního plánování služeb v terénu) a kontrola práce týmu pečovatelů v terénu -motivace a hodnocení svěřeného týmu pracovníků včetně řešení případných konfliktních situací na pracovišti -zodpovědnost za materiální a provozní vybavení střediska -administrativní činnost - běžná denní agenda, reporting, výkazy atd. související se zaměřením společnosti -podílení se na tvorbě revizí standardů a metodik pracoviště -systematické vedení pracovníků z oblasti přímé péče, účast na poradách, školení aj. -další související činnosti Jaké požadavky byste měl/a splňovat: -min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou -uvítáme zkušenost ze zdravotnictví nebo sociální oblasti, zejména s vedením kolektivu -uživatelskou znalost práce na PC - zejména MS OFFICE -výborné komunikační dovednosti, pozitivně laděnou osobnost s velmi dobrými organizačními schopnostmi -schopnost vést a motivovat kolektiv spolupracovníků, empatickou, vstřícnou a vyrovnanou osobnost -logické myšlení, odolnost vůči stresu -časovou flexibilitu -čistý výpis z RT -řidičský průkaz skupiny B -velmi uvítáme zkušenost s vedením menšího ženského kolektivu Co Vám můžeme nabídnout: -nabízíme práci v přátelské atmosféře -jistotu práce danou stabilitou zaměstnavatele na trhu práce -práci v jednosměnném provozu -možnost občasného home office -slevy na regenerační služby -možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, pravidelné supervize -notebook a mobilní telefon i k osobnímu užívání Oslovila Vás naše nabídka? Splňujete výše uvedené předpoklady? Neváhejte nás kontaktovat, těšíme se na Vás:) Co Vám můžeme nabídnout: -nabízíme práci v přátelské atmosféře -jistotu práce danou stabilitou zaměstnavatele na trhu práce -práci v jednosměnném provozu -možnost občasného home office -slevy na regenerační služby -možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, pravidelné supervize -notebook a mobilní telefon i k osobnímu užívání kontakt: e-mail, telefonicky od 08:00 do 15:00 hod.,

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu




Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

VyškovNemocnice Vyškov, příspěvková
od 22 330 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

LiberecDomov seniorů Vratislavice, př
od 20 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

MělníkZákladní škola a mateřská škol
25 040 - 31 800 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
26 000 - 50 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

PrahaJana Kratochvílová
10 000 - 14 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

BenešovLenka Procházková
od 135 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.