Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

13241 Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu
ZamK
Kontakt: osobně po předchozí domluvě, telefonicky , e-mailem.

Zodpovědnost za řízení a organizaci oddělení Řízení zásob. Monitoring a kontrola výrobních plánů, skladových zásob a příprava analýz. Reporting pro vedení společnosti.
Korejský jazyk-C1 (každodenní komunikace s korejským vedením).
Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravu, penzijní připojištění.

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.09.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Michaela Pavlíková
552 306 417
pavlikova#michaela|swhitech#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?