Řídící pracovníci v oblasti skladování

Upřesňující údaje:
Schopnost vést a motivovat tým pracovníků
Dobrá znalost skladových procesů a technologií
Uživatelská znalost MS Office
Zkušenost s vedením menšího týmu
Flexibilita

Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní/životní pojištění, výhodný tarif T-mobile a další

Plat od:
35 000 - 38 000 Kč
Pracoviště:
Praha-východ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
28.02.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Hélene Prellová
731 636 741
helene#prellova|dbschenker#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
80 000 - 90 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

PísekTommi CZ s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?