Odborní pracovníci organizace a řízení

Felixová Andrea, e-mail: andrea.felixova@landisgyr.com
Pozice: Financial Accountant SSC

Zaměstnanec bude dodržovat stanovené postupy a pokyny pro přesné vedení finančních záznamů a transakcí organizace.Provádět přidělené denní účetní zápisy a další finanční transakce v souladu s účetními zásadami tak, aby hlavní kniha byla přesná a aktuální.
Shromažďovat a sestavovat jednoduché finanční informace a pomáhat vedoucím účetním při přípravě přesných a včasných finančních zpráv a účetních výkazů pro vedení společnosti. Tyto zprávy mohou zahrnovat výkazy zisků a ztrát, rozvahy (částečně), výkazy odpisů, peněžní toky, seznamy dlužníků a věřitelů, splátkové kalendáře, regulační zprávy a podání.

Závazky
- Zpracování účetních dokladů (faktura / dobropis / ostatní)
- Kontrola a zamítnutí neshodných dokladů (právní + DPH)
- Správa výjimek a nesrovnalostí
- Připravit návrh platby a nahrát do elektronického bankovnictví
- Řešení upomínek / dunningových dopisů
- Odpovídat na žádosti o výpis z účtu, zpracovávat dotazy na dodavatele/interní dotazy a udržovat kmenová data
- Navrhovat časově rozlišené výdaje
- Odsouhlasování vnitropodnikových faktur a vnitropodnikové časové rozlišení
Cestovní výdaje
- Zaúčtování výkazu výdajů na účet zaměstnance
- Načtení datového souboru ze systému T&E do systému SAP
- Vyřizování dotazů zaměstnanců týkajících se T&E
Pohledávky
- Zpracovávat platby přijaté na bankovní účet (příchozí bankovní převody)
- Provádět odsouhlasení přijatých plateb, faktur a účtů zákazníků.
- Odsouhlasovat nepřidělenou hotovost
- Vypočítat časové rozlišení nedobytných pohledávek
- Vést účty věřitelů
- Srovnávat výpisy od zákazníků
- Provádět činnosti spojené s vymáháním pohledávek (omlouvání, upomínky, telefonáty).
- Spravovat pohledávky mezi společnostmi
Mezipodnikové účetnictví
Plánování peněžních toků
Udržovat pracovní pokyny, školicí materiály a procesní dokumentaci
25 dní dovolené a 3 sick days
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- karta Benefity Cafeteria s měsičním nabíjením bodů
- příspěvek na zdravotní pojištění a penzijní připojištení

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
28.02.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Felixová
andrea#felixova|landisgyr#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

HavířovMateřská škola Havířov-Šumbark
17 800 - 23 600 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?