Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

Nástup možný i dohodou. Možnost prodloužení pracovního poměru.

Náplň práce:
zajištění ambulantní formy služby dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, základní sociální poradenství, sociální práce s dětmi a mládeží, které se ocitly v nepříznivé sociální situaci, skupinové aktivity – výtvarná činnost, soutěže, hry, sportovní aktivity, pomoc s přípravou do školy.

Požadavky:
vzdělání VŠ/VOŠ v oboru sociální práce dle § 110 odst. 4 písm. a) až d) zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, akceptace poslání a hodnot Charity, odpovědnost, kreativita, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce, zkušenosti z oblasti volnočasových aktivit a z oblasti sociální práce s rodinami ohroženými sociálním vyloučením jsou vítány.

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: reditel@prerov.charita.cz
Poznámka:
Nutnou podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu.

Plat od:
13 513 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Alena Pizúrová
reditel|prerov#charita#cz






Podobné nabídky práce

Asistenti učitelů

KolínZákladní škola Kolín IV., Prok
25 040 - 31 800 Kč

Asistenti učitelů

PříbramZákladní škola Milín
od 12 500 Kč

Pracovníci péče o děti, asistenti pedagogů

PrahaCentrum sociálních služeb Prah
32 000 - 36 000 Kč

Ostatní specialisté v sociální oblasti

VyškovDiecézní charita Brno
od 200 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.