Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Požadavky :
- středoškolské vzdělání
- znalost angličtiny nebo něminy na komunikační úrovní
- schopnost samostatného rozhodování
Hledáme zaměstnanace na HPP pro zajištěný celoroční provoz.
Dle dosažené praxe možnost dalších odměn a bonusů v závislosti na výkonu provozu.
Nabízíme : možnost dalšího zaškolení a profesního růstu
První kontakt - emailem - tomankova@hotelpodlesi.cz

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Tománková
602 583 803
tomankova|hotelpodlesi#cz







Prohlédnuté pracovní nabídky

Osobní, rodinní a sociální psychologové

od 22 500 KčTábor Charitatábor

Obsluha železničních, zemních a příbuzných strojů a zařízení

22 200 - 28 000 KčSemily Rydval - elektro s.r.o.

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

od 26 370 KčOstrava Vzájemné soužití o.p.s.

Pěstitelé zemědělských plodin

od 18 900 KčBřeclav Jižní morava, a.s.

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.