Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Valerija Bučeková, e-mail: ceo@valservice.eu Práce s PC Windows, Mac OS, Pohoda. Aktivní znalost: čeština, angličtina, ruština, ukrajinština Praxe min. 1 rok

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaPricewaterhouseCoopers Audit,
od 60 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaPricewaterhouseCoopers Audit,
od 60 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 27 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaMěsto Česká Lípa
21 710 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?