Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Antonova Marta, e-mail: olivabeauty@email.cz
osobně: Vodičkova 41 Praha 1, Ligna 3 patro kansl. 314 dle telefonické, e-mailové dohody

Registrace klientů a práce s nimi. Schopnost nevytvářet konfliktní situace. Schopnost komunikovat s klienty podle našeho protokolu. Správa příběhů na Instagramu a Facebooku; Stories a Reels. Vyžaduje se odolnost vůči stresu a důslednost. Znalost českého a ruského jazyka.

Zaměstnanecké výhody: Zaškolíme Vás. Nabízíme skvělé pracovní podmínky + firemní slevy na služby v našem projektu až -50 %. Osobní ohodnocení. Práce se skvělým týmem.

Plat od:
21 300 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Antonova Marta
olivabeauty|email#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
27 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

KyjovŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
25 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?