Provozní zámečníci, údržbáři

Pozice: Pracovník/ce údržby - elektrikář/ka
Kontakt: Muzikářová Milena, tel.: 318 403 135, e-mail: p.personalni@pekarnahorovice.cz
První kontakt e-mailem.
Nabízíme práci v prosperující a stabilní společnosti.
Zajištění provozní údržby v nepřetržitém provozu + pohotovostní služba. Jedná se o preventivní údržbu, opravy strojů a výrobích zařízení v pekárenském provozu.
Požadujeme:
znalost NV 194/2022 Sb., vyučení v oboru, zkušenost s údržbou strojů, spolehlivost,pečlivost,časovou flexibilitu.
Nabízená mzda s možností dalšího přivýdělku + pololetní prémie, komplexní zaškolení.
Zaměstnanecké výhody:
stravenkový paušál, věrnostní a jiné benefity
Nástup od 1.2.2024. Mzda:37 000,- až 47 000,- Kč
Místo výkonu práce: PAC Hořovice s.r.o. provoz Příbram, Plynárenská č.p. 321, Příbram I

Plat od:
37 000 - 47 000 Kč
Pracoviště:
Příbram
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Strojní zámečník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Milena Muzikářová
318 403 135
p#personalni|pekarnahorovice#cz






Podobné nabídky práce

Provozní zámečníci, údržbáři

BlanskoRSE s.r.o.
od 40 000 Kč

Zámečníci strojů

BrnoBMT Medical Technology s.r.o.
od 27 000 Kč

Zámečníci strojů

PrahaSIGMA GROUP a.s.
30 000 - 40 000 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

SvitavyRHI Magnesita Czech Republic a
29 400 - 32 800 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

LovosiceF & P weld s.r.o.
20 000 - 40 000 Kč

Zámečníci strojů

ChomutovKovovýroba G. Priese s.r.o.
40 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.