Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Bastin Thomas, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com

Výhodou:
- Zkušeností v oblasti mzdových procesů, systémů, controllingu
- Znalost anglického jazyka a španělského jazyka
- Znalost MS Office - zejména pokročilá znalost MS Access a MS Excel Office (VBA, makra)
- Znalost SQL
- Zkušenosti s vedením projektů
- Znalost softwaru SAP, PeopleSoft, Workday, ADP
- Silné analytické a statistické dovednosti

Plat od:
65 012 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.03.2024
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Thomas Bastin
cz_vialto_infokarta|vialto#com






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 27 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaMěsto Česká Lípa
21 710 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?