Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Kontakt: Loosová Petra, e-mail: petra.loosova@dsepurkynove.cz

Požadavky: - základní vzdělání nebo střední vzdělání, - absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu pracovník v sociálních službách (min. 150 hodin); - absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje u osob, které získaly způsobilost k výkonu zdravotnického povolání v oboru ošetřovatel. - trestní bezúhonnost - očkování proti žloutence typu B, pozitivní vztah k seniorům - znalost standardů sociální služby - ochota se učit - samostatnost, schopnost - spolupráce v týmu - empatie - K platu příplatky za víkendy, noční, svátky,odměny, 5 dní Sick days, po třech měsících osobní ohodnocení.

Plat od:
19 900 - 29 630 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.10.2023
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Loosová
petra#loosova|dsepurkynove#cz






Podobné nabídky práce

Praktické sestry

HodonínMUDr. Hana Výmolová s.r.o.
28 000 - 35 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

VyškovHabrovanský zámek, příspěvková
26 000 - 37 000 Kč

Praktické sestry

Praha-západALZHEIMER HOME z.ú.
32 000 - 42 500 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?