Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Kvalifikační požadavky:
• kurz pracovníka v sociálních službách absolvovaný minimálně do 18 měsíců ode dne nástupu nebo odpovídající vzdělání dle zákona č.108/2006 Sb.
• minimální základní vzdělání
• předchozí zkušenost s prací v sociálních službách je vítána

Jiné požadavky:
• spolehlivost
• vstřícnost
• pracovitost
• trestní bezúhonnost

Co nabízíme:
• práce možná na hlavní nebo zkrácený pracovní poměr, zajímavou mzdu + příplatky
• 6 týdnů dovolené
• rodinné prostředí
• dotované stravování
• zvýhodněná rekreace, FKSP
• možnost parkování
• možnost dalšího vzdělávání

Kontakt:
E-mail: lagunapsary@volny.cz / m.vareckova@lagunapsary.cz
Tel.: 241 940 609 / 731 615 689

Poznámka:
Nástup možný IHNED nebo dle dohody.

Plat od:
19 090 - 31 900 Kč
Pracoviště:
Praha-západ
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PaedDr. Ladislav Adámek
241 940 609, 602 956 403


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 26 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Český Těšín
od 22 600 Kč

Praktické sestry

České BudějoviceDomov pro seniory Dobrá Voda
od 37 720 Kč

Praktické sestry

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 34 500 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?