Obchodní náměstci (ředitelé)

Požadované zkušenosti a kvalifikace:

o Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské)
o Skvělý time-management a výborné komunikační dovednosti včetně velkého důrazu na detaily
o Analytické dovednosti a strukturované myšlení
o Schopnost vykonávat práci pod tlakem v rychle se měnícím prostředí
o Nutná výborná znalost psané i mluvené angličtiny

Náplň práce:

- Vyhodnocování a identifikace nových příležitosti pro růst společnosti
- Nastavování obchodních a strategických cílů společnosti
- Navrhování obchodní strategie a plánů pro naplnění cílů společnosti
- Vyhodnocuování finančních a další analýz týkajících se činnosti společnosti;
- Zajišťování dostatečných finančních, personálních a materiálních zdrojů
- Pravidelné vyhodnocování celkového výkonu společnosti
- Schvalování finančních rozpočtů;
- Rozhodování o marketingové a obchodní strategii společnosti;
- Řízení, kontrola a koordinace výsledky práce zaměstnanců či spolupracujících osob.

Plat od:
65 012 - 150 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
14.12.2023
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Matěj Grödl
matej|groedl#cz






Podobné nabídky práce

Svářeči

Valašské MeziříčíOPOP s.r.o.
33 000 - 40 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Ústí nad LabemÚstecký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Svářeči

BerounTEDOM a.s.
200 - 220 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Prodavači v prodejnách

21 300 - 22 000 KčRokycany Ing. josef štícha

Fyzioterapeuti bez specializace

45 000 - 60 000 KčJablonec nad Nisou Pronohy s. r. o.

Svářeči

od 20 000 KčKladno E d a f man ingredients s.r.o.

Specialisté podpory podnikání, správci projektů

od 65 012 KčPraha Amazon czech republic services

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

od 20 000 KčPraha Stv stav s.r.o.

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?