Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Místo výkonu práce: Ruská 88/8, Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Pracovní doba 7:00-19:00hod krátký x dlouhý týden. Požadujeme: praxe na hotelové recepci min. 2 roky jako recepční nebo zkušenosti s vedením recepce, dobrá znalost práce na PC, znalost NJ (znalost RJ výhodou), podmínkou je spolehlivost, příjemné vystupování a schopnost vedení kolektivu. Nabízíme: k základní mzdě jsou vypláceny měsíční prémie, příplatky a finanční bonusy, strava zdarma, ubytování s dotací zaměstnavatele, parkovné. Kontakt pro zájemce: emailem anebo telefonicky 8:00-20:00hod denně.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Mariánské Lázně
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.02.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Helena Šišková
724573011
h#siskova|olympiahotel#eu






Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

OlomoucKovix Group s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Karlovy VaryNárodní dům provozní, s.r.o.
od 25 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

České BudějovicePremium Hotels & Resorts a.s.
od 170 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?