Odborní pojišťovací poradci

6.5./8.4.2024 - pojišťovací a jiné odborné služby pro klienty, po zapracování lze pracovat i na přepážce. SŠ s maturitou/VŠ, obor nerozhoduje, vhodné pro všechny věkové kategorie, i absolventi, znalost práce na PC, ŘP sk. B (výhodou). KONTAKT: sjednat schůzku předem na tel.: 724 488 302 , e-mail: jan.hajek@kooperativa.cz
Místo výkonu práce: Mikulov

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Mikulov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.02.2024
Obor a Profese:
Specialista pohledávek
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
RSDr. Jan Hájek
724 488 302
jan#hajek|kooperativa#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pojišťovací poradci

LiberecGenerali Česká Distribuce a.s.
25 000 - 60 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

PřešticeKooperativa pojišťovna, a.s.,
35 000 - 50 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

HodonínMetLife Europe d.a.c., pobočka
od 54 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

SemilyUNIQA pojišťovna, a.s.
od 25 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

ZlínKooperativa pojišťovna, a.s.,
40 000 - 65 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

OstravaGenerali Česká pojišťovna a.s.
24 300 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.