Zkušený IT analytik, co má rád výzvy! (65 - 95.000 Kč)

Informační systémy stále frčí a hlavně pro komerční pojišťovny! Jeho obrovskou výhodou je komplexnost, flexibilita a komplexnost. Pokud tě zajímá odvětví pojišťovnictví a analýza Ti není cizí, jsi náš člověk!
*Návrh design aplikace

*Neustálé vylepšování funkcionality informačního systému, aby stále vzkvétal

*Výhodou je znalost z bankovnictví nebo pojišťovnictví

Plat od:
65 000 - 95 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* vyznáš se s orientovaným návrhem aplikací nebo informačního systému

*setkal ses s UML a Enterprise Architect

*když se řekne OOD (objektivně orientovaná analýza a design) nebo OOA, víš o co go

Bonusy:

* zajímavé platové ohodnocení + roční prémie

* možnost home office, pružná pracovní doba

* 5 týdnů dovolené + 5 dní sick days

* ovoce a káva v kanceláři po celý den

* nadšený a přátelský tým kolegů, firemní večírky

* zábavná atmosféra s nejnovějšími hrami/konzolemi

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IT, informační technologie
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Hong Nhung Tranová
+420 722 902 374
h#n#tranova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.