Vedoucí v oblasti administrativních agend

Bolcek Alexandr
e-mail: info@waste-solutions.cz

Vedení evidence skladu a zásob, vytváření cenových nabídek zákazníkům, komunikativnost, slušnost k zákazníkům, schopnost vedení týmu, zajištění provozních potřeb společnosti.
Obsluha strojů vítána, znalost AJ podmínkou, řidičský průkaz B podmínkou.
Znalosti v oboru odpadového hospodářství výhodou, znalost práce na PC, Word, Excel, internet.

Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, osobní ohodnocení, firemní telefon, notebook, slušný přístup

Plat od:
30 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Sokolov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Alexandr Bolcek
777 628 066
info|waste-solutions#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí pracovníků informačních služeb

TrutnovKASPER KOVO s.r.o.
55 000 - 60 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.