Úklid pro OZP Generální ředitelství cel Frýdek Místek, 116 Kč/h., stravenky, zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP. Pracoviště: Generální ředitelství cel Frýdek Místek, Husova 3218, 738 01 Frýdek - Místek Náplň práce: • Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem • Vysávání koberců • Stírání podlah • Vynesení košů • Otření prachu a omaků na nábytku • Úklid sociální zařízení a společných prostor Nabízíme: • HPP • Počet míst: 1 • Směnnost: po-pá-07:00-10:00hod • Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den. • Mzda: 116,10 Kč/hod. • Nástup ihned Benefity: • Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč • Stravenky • Proplácení vstupní lékařské prohlídky • Dopravné Požadujeme: • Spolehlivost • Výpis z Rejstříku trestů • Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce) Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky! Volejte nebo pište o podrobnější informace: 723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pomocníci v kuchyni

Frýdek-MístekSlezské uzeniny, s.r.o.
od 10 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Frýdek-MístekArmáda spásy v České republice
9 450 - 10 400 Kč

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

Frýdek-MístekObecně prospěšná společnost Dů
18 900 - 23 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Frýdek-MístekVejmelka - LESK s.r.o.
od 113 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Frýdek-MístekSpráva uprchlických zařízení M
od 22 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Frýdek-MístekWINNER GROUP-WG, s.r.o.
od 9 500 Kč




Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.