Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

1. kontakt e-mailem: Kopecká Ilona, e-mail: Ilona.kopecka@hotel-cosmopolitan.cz

Plynná angličtina (úroveň B2), pokročilá čeština (úroveň B1), ruština a němčina výhodou. Požadujeme komunikativní osobnost se schopností vést směnu na recepci. Zkušenost z hotelového provozu je výhodou. Noční směny.

Zaměstnanecké výhody: Zvýhodněné stravovaní, uniforma, incentivní program, test stay.

Plat od:
28 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Kopecká
Ilona#kopecka|hotel-cosmopolitan#cz






Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Český KrumlovZlatý anděl s.r.o.
od 25 000 Kč

Operátoři bezpečnostních služeb

PrahaTOP security s.r.o.
od 32 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?