Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Náplň práce:
Komunikace s našimi zákazníky v Německu, Velké Británii, České a Slovenské republice (telefon, e-mail)
Příjem a zpracování servisních požadavků
Organizace dojezdu servisního technika
Přímá spolupráce v rámci servisu s dalšími kolegy a servisními partnery na našich evropských pobočkách
Požadujeme:
Aktivní znalost německého jazyka alespoň na úrovni B2 a anglického jazyka na úrovni B1, znalost češtiny C1 nebo rodilý mluvčí
Prozákaznický přístup
Organizační schopnosti
Ochotu pracovat na směny 7,5 h denně
Zkušenost ze zákaznického servisu je pro Vás výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme:
Příjemné pracovní zázemí mezinárodni expandující společnosti
Aktivní využití cizích jazyků na denní bázi
Motivující finanční ohodnocení úměrné náročnosti pozice a Vašim zkušenostem
Dotované stravovaní
5 týdnů placené dovolené
Další placené volno až 5 dní ročně za odpracovanou dobu
Možnost práce z domova 30%, v případě větší dojezdové vzdálenosti až 90%
Možnost zkráceného pracovního úvazku – min. 60% plného úvazku
Příspěvek na životní pojištění / penzijní spoření
Věrnostní prémie za odpracovanou dobu
Podporu v dalším vzdělávání (jazykové kurzy)
Příspěvek na dětské letní tábory
Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
Zdarma očkování proti chřipce
Místo výkonu práce: České Budějovice
Je to pozice přesně pro Vás? Tak nám prosím pošlete svůj životopis i v německém jazyce.

Více volných míst najdete na www.hauser.cz

Plat od:
40 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Erika Nová
+420388404345
erika#nova|hauser#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMerkurXtip a.s.
55 000 - 60 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoAT & T Global Network Services
od 27 500 Kč

Pracovníci v informačních kancelářích

Knihovna, Muzeum a Informační
21 000 - 26 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.