Číšníci a servírky

První kontakt:
Hussain Inam Ul Mudassar, tel.: 602 282 111
e-mail: myinam@yahoo.com

Plat od:
21 300 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.10.2023
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Inam Ul Mudassar Hussain
602 282 111
myinam|yahoo#com






Podobné nabídky práce

Číšníci a servírky

LitoměřicePANCRATIUS, s.r.o.
20 000 - 24 000 Kč

Číšníci a servírky

OtrokoviceFrantišek Zatloukal
35 000 - 37 000 Kč

Číšníci a servírky

LitoměřicePANCRATIUS, s.r.o.
od 24 000 Kč

Číšníci a servírky

Uherské HradištěSPORT Stupava s.r.o.
od 150 Kč

Číšníci a servírky

ZnojmoHotel HAPPY STAR s.r.o.
od 35 000 Kč

Číšníci a servírky

Nový JičínJaroslav Balcárek
od 27 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.