Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Upřesňující informace: Je možný úvazek 30 (nást. mzda 29 600 Kč, po 1.roce 30 600 Kč, po 2.roce 31 600 Kč a po 3 letech 32 600 Kč), převážně ranní směny od cca 7 hod, odpolední (cca 2-3 směny do měsíce) od cca 16:30 hod. Zaměstnanecké výhody: postupný nárůst dovolené 25-30 dní, příspěvek na stravování 100 CZK/směnu, Multisport, vitamín.balíček, zvýhodněné mobilní tarify, balíček pro nastávající rodiče, hrazené volno první školní den, fin.dorovnání otcovské dovolené, teambuilding, 500 CZK přísp. na penzijní připojištění po 1 roce, možnost kariérního růstu na vedoucí pozice. Kontakt: e-mailem.

Plat od:
29 600 - 32 600 Kč
Pracoviště:
Beroun
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2023
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Jarošová
702 223 778
jana#jarosova|lidl#cz







Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?